5. prosince 2016

UGLY ORANGE

Otevřu blogger a zjistím, že tady mám dva omylem nepublikované články? Jeden z nich je značně neaktuální, protože koženkovou bundičku a conversky si na sebe v tuhle (skoro) zimní dobu vezmu stěží. Ale nesnažila jsem se xichtit proto, abych ty fotky zahodila, žejo. Takže i přesto jsem chtěla článek publikovat, ač mrznu jen se na ty fotky dívám.

Oranžová. V jednu chvíli se mi ta barva líbí, potom zase ne a stejně to bylo s touto oranžovou taškou. Když jsem si ji před časem kupovala, hrozně se mi líbila a dokonce jsem se pro ni i vracela, no a teď už je ve skříni kamarádky.

kalhoty, svetr - Mango, bunda - Stradivarius, tričko - NY, kabelka - Reserved

A teď už si jdu udělat horký čaj a zalézt pod peřinu. Hezký začátek prosince. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat